SOCNE SNICLE ALA ROMANA

POTREBNO

  • 4 snicle svinjske od buta(izlupane )
  • so
  • biber
  • maslinovo ulje
  • senf
  • neutralna pavlaka 2 dcl
  • vino 1 dcl
  • malo persunovog seckanog lista

PRIPREMA

Snicle posoliti i pobiberiti,premazati senfom i ostaviti malo da odstoje.Za to vreme ugrejati ulje i staviti snicle da se peku kratko sa obe strane.Preliti vinom i samo kratko ukuvati i dodati neutralnu pavlaku pa sve zajedno ukuvati 2 minute,tj dik pavlaka nedobije gustinu.Skolniti sa vatre posuti persunovim listom i sluziti toplo uz salatu ili pire.

prijatno 

One response »

  1. Anonymous says:

    Ja sam to napravila malo drugacije i ispalo je fenomenalno a evo i kako~ vece pre nego sto cu praviti to jelo sam istukla meso i posolila, pobiberila, stavila senf, malo ulja i malo dzina pomesala sa mesom i ostavila da odstoji u poklopljenoj kutiji u frizideru preko noci, zatim sam sledeci dan to meso uvaljala u berasno i ispekla kratko sa obe strane, zatim sam u taj sud sam vratila svo meso i zalila sa malo supe ostavila da se krcka 10~tak min na tihoj vatri i na kraju sam u taj sos koji se zgusnuo dodala pavlaku i ugasila ringlu i ostavila jos koji minut, nisam stavila persun jer ga moj sin ne voli i uz to sam posluzila pirina, prethodno skuvan. Bilo je extra tako kaze moj sin koji ima 10 godina, a on je moj glavni kriticar. Hvala!!!

Leave a Reply

